9 listopada 2013

Modowe Interpretacje


Jesteście ciekawi co robiłam przez hmm... ostatnie tygodnie ? Tak właśnie, nagłówek na bloga Modowe Interpretacje. Nie wiem czy zauważycie, tak więc napiszę ... trochę inna technika cieniowania skóry :D Włosy wykonane w dwóch technikach. Czy ja zrobiłam oto te pikne jak marzenie tło ? No właśnie nie ... jest to tło z jakieś tam gry wojskowej (w którą z resztą nie miałabym ochoty grania) aaale no w tych budyneczkach się zakochałam :P Lekko przerobiłam, dodałam efekty specjalne i tada ! 

Co sądzicie o tej pracy ?

19 komentarzy:

  1. To jest naprawdę dzieło sztuki! Ta ręka wygląda, jakby była prawdziwa. Aczkolwiek trochę kują w oczy słabo widoczne dziurki od nosa :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow na prawdę świetna praca. Już sobie wyobrażam ile nad nią spędziłaś :) Tak jak wspomniała Lorraine Torres trochę dziurki od nosa są niewidoczne, ale to nie zmienia faktu, że praca jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uznałabym to za arcy-arcy-arcydzieło, ale jak dla mnie twarz jest totalnie nieudana :(
    Jednak cała reszta prezentuje się super. Poleciałaś w jeans i lataj tam dalej, bo świetnie Ci wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieeem, zdjęcie sporo powiększane i miała bardzo ciemne cienie na twarzy, także wyszło ... dziwnie. No jakby nie było dzięki Twojemu zamówieniowi zaczęłam robić jeans :P

      Usuń
  4. *faints* This. Is. Incredible.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tu dużo mówić, żadne słowa nie opiszą tego ;p
    Używasz jakiejś tekstury do tego jeansu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kochana, rysuje pod cieniami taką teksture by bardziej przypominało jeans, ostatnio narysowałam łagodną, a teraz zaszalałam :p

      Usuń
  6. To jest cudowne i takie realistyczne :)

    OdpowiedzUsuń