25 września 2013

Ciekawszy Stardoll JESIENIĄ


10 komentarzy:

  1. Ogólnie - WOW :D Świetne kolory, całkiem fajna głębia, mnogość szczegółów i dopracowanie po prostu niesamowite. Już sam wkład pracy, a co dopiero efekt jest godny podziwu. Jakbym mogła dorzucić radę - nie cieniuj czarnym/ciemniejszym tonem tego samego koloru, cień ma zawsze inny kolor. Oddzieliłabym jeszcze bardziej modelkę od tła, nogi są fajnie wydobyte, ale wyżej się trochę zlewa.
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita praca. Najbardziej podoba mi się buty sukienka i tło. Właśnie to tło, jest tak bardzo dopracowane co jest strasznie strasznie rzadkie. Nikt z nas nie przykuwa uwagi i pracy do tego. Nagłówek czaruje i co więcej dodać. Zapiera dech w piersi. Jedyne co nie bardzo do mnie przemawia to wykonanie twarzy. Podziwiam Cię! Musiało kosztować cię to wiele pracy, ale myślę, że się opłaciło ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca *-* nie mogę się na nią napatrzeć. Najbardziej podoba mi się tło, murek, sukienka, buty. Wszystko jest wyśmienicie dopracowane, ale to już znak rozpoznawczy twoich grafik ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem niesamowicie zaskoczona! Dopracowane najmniejsze szczegóły, bardzo podoba mi się cieniowanie, twarz wygląda nieziemsko. Wszystko mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiedz mi kochana ;) Jeśli chcesz oczywiście ;) Jakiego programu używasz ? Poza tym najciekawszą rzeczą w tej grafice jest...tło ;) Buty i nogi i włosy ombre mnie ujęły. *.* Ale twarz wymaga poprawek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest piękny! chcę umieć robić takie tła. Z pewnością poświeciłaś temu sporo czasu. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń