3 lipca 2013

LICYTACJA

Dziś do licytacji oddaje prace konkursową SIM. Zajęłam 3 miejsce, i zdobyłam 157 głosów za które wszystkim dziękuje, (dla jasności nie prosiłam o żadne głosy, nie wiem czemu te osoby mnie zgłosiły :/ przykro mi z tego powodu) Wiele osób pisało że niezbyt im się ta praca podoba przez to że dziewczyna jest pół naga. Jeżeli będzie taka potrzeba to dorysuje jakąś bluzkę. 
Wersja bez tła i napisów : 



 CENA WYWOŁAWCZA - 1SD.
MINIMALNE PRZEBICIE - NIE MA
KUP TERAZ - NIE MA


Wersja konkursowa:


EDIT:  NAGŁÓWEK WYLICYTOWANY ZOSTAŁ PRZEZ : MADZIOREK7788  ZA 300SD.


16 komentarzy:

  1. Licytuje-1 sd :D
    ManiakPupili

    OdpowiedzUsuń
  2. wykonanie jest naprawdę świetne i to nie podlega dyskusji ale osobiście faktycznie na blogu o stardoll dziewczyna naga od pasa w górę jakoś mnie nie przekonuje. mimo to jest super.

    nie wiem czy mogę spytać, ale jak zaznaczasz cienie to używasz do tego narzędzia pióra? twoja technika bardzo przypomina mi tzw ''vexel'' a wiem że tam przeważnie używają takiej techniki :>

    OdpowiedzUsuń
  3. np takie: http://www.google.pl/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&docid=N4B1fjPo5XqVbM&tbnid=pbWv8iVYMCEePM:&ved=0CAgQjRwwADhU&url=http%3A%2F%2Fkootation.com%2Fbeautiful-vexel-art-d-all2need.html&ei=xlTUUf3WJ6zX7AaonICIBA&psig=AFQjCNGwOT-vsuvGOcdcxmZysgrxc9ncEw&ust=1372956230728677

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na ciebie głosowałam, a mnie nie prosiłaś. Jak się dowiedziałam, że nie wygrałaś to mało czegoś nie rozwaliłam xD

    OdpowiedzUsuń
  5. A dobra niech będzie te 220 xD

    madziorek7788

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń